HCM@AOM: Institut beim Annual Meeting der AoM in Boston vertreten

10.08.2023

Gleich mehrere Forschungsarbeiten stellen die Mitglieder des Instituts für Personalwirtschaft bei der diesjährigen Jahrestagung der Academy of Management in Boston vor. More to come!

Burkert, S., Oberpaul, T., & Weller, I.: Compensation design dispersion and executive turnover.

Burkert, S., & Gehrke, Y.: Do first impressions matter? Initial CEO performance and dismissal.

Hermida Carrillo, A., Bölingen, F., & Weller, I.: Alone together – Couples’ work-home boundaries, work-to-home conflict, and loneliness in remote work.

Tonellato, M., & von Beck, S.: No half measures: Optimal distinctiveness positioning in multiple strategic dimensions.